27 de jul. 2011

Els companys del GEMAS raonant amb seny.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Con un cortísimo artículo ya se da la justificación para su denegación.

El colmo es "una promesa electoral en absoluto legítima" vaya, vaya, que respeto a el pensamiento diferente.

A ver lo que dicen sobre los campos de naranjos que están en suelo de marjal protegido, qué abono de síntesis utilizan y que plaguicidas de síntesis utilizan, si están contaminando los acuíferos, si envenenan la fauna silvestre, si eliminan cualquier especie vegetal de esos campos que no sean cítricos, casi con seguridad con herbicidas.
A no ser que se lleven en ecológico que me imagino que no habrá casi ninguno.

Eso del EIA y resto de normativa, cualquier persona que sepa de legislación medioambiental sabe que todo el mundo pasa por ahí pero parece que quieren dar a entender que él (Torró) ya se lo ha saltado, que con esa información que ha dado en público ya parece que tiene todos los trámites salvados, y eso está claro que es falso.

Todo llegará, y llegará la hora de presentar proyectos ante las comisiones competentes y ante la Generalitat, y será el momento adecuado, pero lo que están haciendo ahora los firmantes de ese artículo es : El fin justifica los medios.

Anònim ha dit...

Salut,
sincerament crec que estàs molt perdut, barreges coses sense ordre i sense justificació. L'article és clar, molt clar i contundent, jo diria que excesivament legalista doncs tomba qualsevol intenció de modificar el territori de marjal. Pel que dius dels camps de tarongers, nosaltres sempre hem defensat que es reconvertiren en agricultura ecològica (Parc Agrari) o que es reconvertiren en marjal (acció de poca inversió i fàcil de fer) però la pressió dels marjalers i regants que han sigut un grup de pressió molt potent ho han impedit pq en definitiva esperaven el moment que s'està donant, poder vendre el terreny a preu d'or, mai els hi ha importat l'agricultura. Com dius han fet un delicte que ha estat sempre saltat per la llei, que és la contaminació de l'aquífer i que nosaltres hem denunciat per dferents vies. Com veus no sempre guanyem totes les batalles, sinó ja et dic que el mon seria molt diferent i sens dubte millor i l'actual crisi no seria tal, per descomptat.
Una promesa electoral no és respectar la diferència, no barreges coses, si la proposta és il·legal ja pot ser molta promesa que és il·legal. Tb hi ha qui vol expulsar els immigrants i ho diu en la campanya i això és totalment il·legal...rumia abans de dir aquestes bestieses. Respectar una promesa electoral no és respectar les diferències, si és una bestiesa s'ha de denunciar i si és du a terme s'ha de denunciar encara més, això és democràcia, home o dona!

Anònim ha dit...

Muy poco consistentes veo tus explicaciones. Entiendo que el GEMAS es el grupo de élite intelectual de la plataforma y por eso no se admiten críticas a sus apreciaciones.

Pero no he visto por ningún sitio como está calificado el suelo donde se pretende implantar el campo de golf. Será no urbanizable pero sí que permitirá ese tipo de uso.
No habéis sacado ni una foto de las parcelas, si están dedicadas al cultivo de naranjos o lo que sea. Eso lo calláis pero si que decís que está "al lado" de zona LIC o lo que sea. Buena descripción de la situación "al lado".
¿ Por qué no sacáis la foto del SIGPAC y demarcáis los límites ?.
Igual no interesa que la gente sepa toda la verdad.

Otra más, ¿ por qué no sacáis datos de la contaminación de aguas por nitratos y plaguicidas en la zona afectada ?, a ver si resulta que no es una zona tan bien conservada y no es ninguna amenaza para las zonas protegidas que allí se transforme en campo de golf.

Vosotros dais por sentado que todos los campos de golf se gestionan de la misma manera al igual que todos los campos de naranjos se gestionan de la misma manera, falso, ambas cosas.

Por último, vosotros no creáis ni un solo puesto de trabajo, y ese campo de golf, donde se pretende implantar dará mucho trabajo.

Me gustaba más la opción de el ex-concejal Peris que quería que la marjal fuera declarado parque nacional, figura de protección exagerada para esa zona. Solo una pega que había que pagar a sus propietarios.

Desde luego ahora todo lo que estáis publicando es simplemente crear una atmósfera de odio al equipo de gobierno de Gandia. Radicalismo y demagogia. Qué fácil se lo estáis poniendo a Torró.

Anònim ha dit...

Crec que de radicalisme res de res, al contrari humanisme, racionalisme i ètica, això han estat les meues respostes i els comunicats dels companys i companyes així com tots els seus articles. JF Peris ha proposat sempre que la marjal fos Parc Natural o Paratge Municipal igual que ho ha proposat JM Moya, o X López d'EU i també ERPV. Mira el que dius pq un Parc Nacional no l'ha demanat mai ningú i demostres que no tens ni idea del que dius en relació a pagar als propietaris, ni tan sols en un Parc Nacional és pga als propietaris. Pel que dius del tipus de sol, estem farts i fartes d'explicar-ho i crec que ja t'ho he dit en altres msm, és sol no urbanitzable d'especial protecció, és a dir només es pot fer conservació i en tot cas es permet l'agricultura. M'agrada que denuncies el tema dels nitrats, possiblement podries ajudar-nos a aconseguir que es deixe de contaminar i que es transforme l'agricultura industrial en ecològica dins d'un pla de conversió de la marjal en Paratge Natural Protegit, que em dius? T'animes? T'esperem!